Het geniale plan van Donald !

“Goede morgen beste luisteraars, dit is het gesproken dagblad, ik herhaal : het gesproken dagblad !  We beginnen met het nieuws uit het binnenland dat tegelijkertijd ook nieuws uit het buitenland is.  De leden van speciale eenheid uit de US of A die door Trump naar Belgie gestuurd werd om de verdwenen evangelist op te sporen zijn opgenomen in het ziekenhuis. Vooraleer naar het dorp van nonkel Juul af te zakken heeft onzen nonkel hen nog enkele bezienswaardigheden laten zien. Nu liggen ze met z’n allen in een ziekenbed. Wat hen precies ziek gemaakt heeft is niet duidelijk, maar bronnen vermelden dat er enkele broeken verdwenen zijn. Of dit op toeval berust ? En dan nu het weerbericht ! “

 

Ondertussen in het witte huis :

Trump :  waar zit dat onderkruipsel nu weer ?
Scaramucci : Wie zoek je meneer de president ?
Trump :  Godver ik ben het vergeten, maar het zal in ieder geval geen moslim zijn.
Scaramucci Neen meneer de president, die zitten hier niet verborgen.
Trump :  Oh man, ik heb al zoveel aan mijn kop. Straks moet ik de baas van de FBI ontslaan en morgen die van de CIA;
Scaramucci: ja je hebt een lastig leven meneer de president.
Trump : En dan niet te vergeten de verdwijning van Ernest.  Die had ik graag in mijn kabinet gehad. Ik weet uit goede bron dat zijn bijbelstudies de max zijn. Jammer dat den Juul teruggekeerd naar Europa. Hij zou geen mis figuur slaan als hoofd van de Ultra rechtsen die mij onvoorwaardelijk steunen. Een waar patriot dienen Juul.
Scaramucci: Het is me het zootje daar in Europa meneer de president.
Trump : Zeg dat wel, maar daar gaan we verandering in brengen.
Scaramucci : wat is uw fantastisch plan meneer de president ?
Trump : Een muur tussen Europa en de US of A natuurlijk. Dat die europeanen hun plan trekken !
Scaramucci : schitterend meneer de president, maar hoe denk je dat te bewerkstelligen ?
Trump :  Wat is me dat nu voor vraag ? JE BENT ONTSLAGEN !
Scaramucci: : ja meneer de president, dank u wel meneer de president.
Trump :  Nu even FOX bellen om mijn geniaal plan wereldkundig te maken !

Is Scaramucci echt ontslagen ?
Zal het plan van Trump slagen ?
Kunt u nog volgen ?

Lees binnenkort het vervolg op deze blog.

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Het geniale plan van Donald !

  1. fietszwerver says:

    hahaha wat een heerlijke parodie op die lijpe trump , die heeft al een muur dwars door die gelei in z’n kop , nog erger dan de gekke koeën ziekte en de vogelgriep in 1
    zet hem op een pot en nonkel Juul mist voor het eerst een pot
    maar raakt zeker een kop
    wordt vervolgd 🙂
    toch

  2. rietepietz says:

    ja vast wel, dat is de grote hobby van Trump, mensen ontslaan. Zijn we meteen van die lastige naam af;-)

  3. Willy says:

    Scaramucci …. die heeft het ook niet lang volgehouden…

    zou Donald iet beter dijken bouwen dan muren,vraag ik me nu af

  4. Bertie says:

    Geniaal man, die Trump.

  5. Frank-103 says:

    Je zou verwachten dat Trump het goed kan vinden met Geert W., van de club van mannetjes met raar haar.

  6. Sjoerd says:

    Hij kan beter een brug gaan bouwen naar Amerika….

  7. terrebel says:

    Bijna jammer dat de werkelijkheid tegenwoordig absurder is dan zelfs bloggers kunnen bedenken.

  8. logbankje says:

    Het gesproken dagblad is toch anders dan een gesproken weblog.
    Ernest houdt de internationale gemoederen bezig.
    Trump trekt van leer. Hans

  9. och die trump met zijn streken volg ik niet meer…..
    altijd maar ontslaan
    Eén @->- voor jou

Leave a Reply

